jursavonturen.reismee.nl

The Countdown

Nog vijf dagen, dan worden de biezen gepakt en vertrekt Jur linea recta naar het heuvelachtige Nepal. Vergezeld door drie kanjers van klasgenoten, zullen wij tot 31 januari 2018 wonen/werken/leren/reizen in onder andere Gorkha en Pokhara. De vlucht zal zo'n 11 uur duren met daarbij, jawel, een overstap van 11 uur in Mumbai.. maar ach, wat is nou 11u ?!

Waar zullen de komende drie maanden uit gaan bestaan? Ik hoop uit een boel plezier, kennis, cultuur en ervaring. Uiteraard laat ik jullie via deze blog wat proeven van de Nepalese cultuur, maar hoe het smaakt, daar kan ik je nu geen antwoord op geven!

See ya!



Reacties

Reacties

Annie

Hola साथी, ik hoor wel of dit klopt ;) Nogmaals, goede reis en maak er een geweldige stageperiode van! Liefs, Annie

Sanne

Ik ga je blog fanatiek volgen, nogmaals veel plezier !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!